seyu-fans Seyu news Blog

Magyar megoldással indult újra az angol rögbiliga az egyik legnagyobb rögbi klubnál

Honi szurkolói képküldő alkalmazás képez hidat az otthonról szurkolók és egy rögbi csapat közötti zártkapus mérkőzéseken

A magyar fejlesztésű ’Seyu – Együtt a győzelemért!’ szurkolói képküldő alkalmazás is szerepet kapott a többhónapos szünet után újraindult angol rögbi élvonal (Gallagher Premiership Rugby) összecsapásain. A sportágban hatszoros angol bajnok Wasps (Darazsak) már első hazai mérkőzésén is élőben küldhettek fotókat a szurkolók a magyar applikáción keresztül, amelyek a meccs közben az óriáskivetítőn és a pálya melletti LED falon is megjelentek, így a zárt kapus rendezés ellenére is eljuthattak a játékosokhoz a buzdító üzenetek.

Felértékelődtek a digitális megoldások az életéért küzdő sportvilágban

seyu montage

Habár a reflektorfényben lévő európai labdarúgás idénye a Bajnokok Ligája döntőjével sikeresen befejeződött, a legtöbb sportág még továbbra is az újraindulás nehézségeivel küzd. Erre példa az Egyesült Királyságban kiemelkedően népszerű, gazdag történelmi múltra visszatekintő rögbi liga is, ahol március óta először rendezhettek mérkőzést, a vírushelyzet miatt továbbra is szurkolók nélkül. „Mivel a drukkerek számos országban még jó ideig nem látogathatnak ki a meccsekre, nemzetközi szinten felértékelődtek azok az ún. távoli szurkolókat bevonó megoldások, amelyek növelik a helytől független szurkolás és közösséghez tartozás élményét” – mondta Vecsernyés Tamás, a Seyu ügyvezetője. Hozzátette: „A Wasps az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb angol rögbicsapatként azzal a feladattal keresett meg minket, hogy a szolgáltatásunkkal segítsük az otthonról szurkolóknak meccsnapi élményt nyújtani és lehetőséget adni nekik az aktív szurkolásra. Egy nagy angol telekommunikációs céget is bevonó szolgáltatásunk nagy sikert aratott: rengeteg buzdító üzenet és szelfi érkezett már az eddigi meccsek alatt, amit a játékosok, a stábtagok, és a televíziónézők is élőben láthattak, így sikerült a szurkolóknak lehetőséget adni, hogy ki mutassák a klub felé érzett elköteleződésüket és így visszacsempészni számukra a szurkolás élményét a meccsnapba.”

Nemcsak a szurkolók, hanem a szponzorok is előnyt kovácsolhatnak a technológiából

A Wasps a világ legnagyobb, rögbiklub által tulajdonolt létesítményében, a 32 ezres Coventry-i Ricoh Arénában rendezi a mérkőzéseit. Az óriáskivetítőn és a LED falakon értékesíthető szabad felületek kiemelkedő bevételt biztosítanak a csapat részére, amelyek most, a zárt kapus rendezések miatt sokat veszítettek értékükből. Erre nyújtanak alternatívát a digitális és online megoldások. „A Seyu nemcsak egy szórakoztató alkalmazás a szurkolóknak, hanem egy olyan informatikai megoldás is, melynek segítségével a szponzoráló partnerek több bevételt generálhatnak azáltal, hogy pozitív érzelmi élményben részesítik a rajongókat, ezáltal létrehozva egy kapcsolatot a szurkolók és a márkák között.” – mondta Németh Márk, aki a helyszínen segítette a szolgáltatás elindítását..

Hozzátette: „A Wasps esetében is egyszerre három félnek teremtettünk értéket: a szurkolóknak, akik így egy egyedi meccsnapi élménnyel gazdagodtak a kedvenceik mérkőzésén, a klubnak, aki egy új megoldással tudta maga mellett tartani a drukkereket, és a szponzornak, jelen esetben az angol piac legnagyobb mobilszolgáltatójának, aki jól láthatóan és pozitív környezetben jelent meg a célcsoportja körében.”

Kövess minket
a közösségi oldalakon

Együtt a győzelemért!

Szurkolás új formába öntve