A képkészítés mód úgy jelenik meg a Seyu alkalmazásában Android-os készülékeken, hogy elforgatjuk a telefont 90 fokkal balra, vízszintes helyzetbe. Ha ekkor sem jön be a kamera mód, akkor a készüléken be kell kapcsolni a képernyő elforgatása funkciót!

A Seyu applikáció működéséhez elengedhetetlen, hogy a Felhasználónak telepítve legyen a készülékén a Facebook alkalmazása és abba saját felhasználó fiókjával be legyen jelentkezve. Azon felhasználók, akiknek nincs telepítve a Facebook alkalmazása a készülékére, ajánljuk a GMAIL-es belépést a Seyu alkalmazásba.

A Seyu applikáció müködéséhez elengedhetetlen, hogy a Felhasznló csatlakozva legyen az internethez. A Seyu képek elküldése nyitott wifi hálózatokon vagy mobil interneten felhasználó sűrű környezetben (stadion, aréna) az internethálózat túlterheltsége miatt néha tovább tarthat, mint amikor esetleg a Felhasználó saját otthonában van csatlakozva az internetre. A képek rendszerünkben nem vesznek el, ha esetleg a Felhasználó által használt hálózat túlterheltség miatt le van lassulva.

A kedvenc csapatok kiválasztása után a bal felső sarokban lévő pipára kattintva tudnak a Felhasználók az esemény listára lépni.

A Seyu alkalmazásán keresztül beküldött képek általában a perimeter led felületeken jelennek meg, amely sajátossága az, hogy nagyon széles és egyben nagyon alacsony is arányaiban. A Seyu a Felhasználók által beküldött képeket 3:1 arányban jeleníti meg a perimeter led felületeken, ezért egy ilyen arányú ‘képkeretbe’ kell, hogy a beküldött kép beleférjen.

Egyes Apple telefonokon, iOS operációs rendszeren, előfordulhat, hogy a választható szurkolói üzenetek nem jelennek meg a készüléken. Ebben az esetben a készüléket át kell állítani “világos” megjelenés módra a “Beállítások” -> “Kijelző” -> “Megjelenés” menüpontban.

A Seyu szolgáltatása korlátlan mennyiségű képet be tud fogadni a Felhasználóktól, viszont a Seyu partnerei (klubok, szövetségek) által a szolgáltatásra allokált megjelenési felület limitált a hirdető cégek reklámjai miatt. Így a szolgáltatásunk számára a partnereink által elérhetővé tett mennyiségű és idejű reklámfelületen maximálisan megjeleníthető számú képet a Seyu programja véletlenszerűen szelektálja ki, ha a maximális korlátot elérte a beküldött képek száma.

A Seyu szolgáltatásán keresztül a Felhasználók publikus felületről tudják biztatni kedvenc sportólóikat. A GDPR-ban és a személyiségi jogi törvényekben foglaltak betartása céljából a Seyu-n keresztül csak olyan képeket fogadunk el, amelyen a képen szereplő személyek a kamerába való nézésükkel (vagy bármely kamerával kapcsolatos interakciójukkal) hozzájárulásukról adnak bizonyosságot a fénykép elkészítéséhez, amely a későbbiekben a publikus felületen megjelenik a sportrendezvény helyszínén. Ezért van az, hogy képek amelyeken a Felhasználók más személyekről készült képet tartanak a kezükben vagy a Felhasználók képet készítenek egy fotóról a Seyu alkalmazásával, nem kerülnek jóváhagyásra. Ezen szabály alól kivételt képez, amikor a Felhasználó saját magáról készített képét tartja a kezében egy közéleti személyiséggel (például híres sportolóval). Ezekkel a képekkel kapcsolatban továbbra is azt tartjuk, hogy amennyiben nem egyértelmű az, hogy kit ábrázol a kézben tartott kép, akkor a beküldött Seyu szelfi elutasításra kerül.

A Seyu szolgáltatása arról szól, hogy sportrajongó személyek küldjenek buzdító képeket üzenetekkel kedvenc sportolóiknak.

A Seyu szolgáltatásának köszönhetően szurkolók ezrei tudják kimutatni kedvenc klubjuk és sportolóik felé érzett elhivatottságukat publikus felületeken, amely felületek olykor több millió emberhez eljutnak. A Seyu működési szabályzata előírja, hogy bármely reklámra utaló tevékenységet tartalmazó képet elutasítson. Ilyen esetben, arra kérjük kedves Felhasználóinkat, hogy készítsenek új képet úgy, hogy a környezetükben lévő termékek márkája ne látszódjon a képen.

Amennyiben további kérdéseik és észrevételeik vannak a Seyu szolgáltatásával kapcsolatban,  kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Üdv,
A Seyu csapata

Kövess minket
a közösségi oldalakon